Hello from France

Discussion in 'Welcome Center and Announcements' started by Yalima, Nov 16, 2011.

1. Yalima

Yalima New Member

Hi everybody, here is Yalima. I'm a 35 year old french woman. Came here to discuss with you sometimes. Why ? Maybe, because I'm curious and always want to understand everything :)

Bises et à bientôt !

2. satyr

satyr New Member

There is no "understanding" to be found here, only pain, suffering, and recrimination.

Enjoy your stay.

3. Yalima

Yalima New Member

OK, too bad for me, satyr :-( ! But I am not especially looking for 'understanding' from other people, no pb. I also take 'pain, suffering and recrimination' though i usually prefer funnier things, to be honest !

4. Sin Mari

Sin Mari New Member

Welcome to the site Yalima. :)

5. Tamstrong

Tamstrong Administrator Staff Member

Hey, Yalima. Welcome to the site. :smt006

6. Black DeNiro

Black DeNiro Well-Known Member

Hi:smt006 Yalima. France is a nice country with beautiful women. I think your president Nicolas Sarkozy is a true playa(dude got mad style and a hot wife).

7. BlackSperm

BlackSperm New Member

Salut Yalima.
    Bienvenue sur le site.

8. JordanC

JordanC Well-Known Member

Welcome :smt006

9. naija4real

naija4real New Member

Yalima, hi, and welcome to the site.

10. BeigeForWhite

BeigeForWhite New Member

Eh bien. Une française ? Fantastique ! Je me demande combien souvent peut-on s'attendre faire la connaissance d'une française ici ?
    Bienvenue. Amusez-vous.
    Moi-même, je suis américain, mais je tente à garder et améliorer mon français. C'est dommage que je ne trouve que rarement du temps suffisant de l'utiliser.
    Au moment il est presque minuit dans la france.

Alors, peut-on se tutoyer ? Pourqoui cherchez-vous un noir ou métis ?

11. Soulthinker

Soulthinker Well-Known Member

Hello Yalima,welcome to the site. Are you from Paris,Marsailles,or some other location in France?

12. Yalima

Yalima New Member

ah ah ah ! you're right about Sarkozy (hope he won't end up like Berlusconi) but i still prefer your president :) !

13. Yalima

Yalima New Member

Salut BeigeForWhite, si tu veux, on peut discuter en français quelque part mais je n'ai pas encore bien compris comment fonctionne le site. Pourquoi je recherche un noir ou un métis ? c'est une longue histoire (sûrement banale cependant) !

14. Yalima

Yalima New Member

Other locations, in France and in overseas french territories... Presently in the south west of France.

15. BeigeForWhite

BeigeForWhite New Member

Eh bien, Yalima. Peut-être me déscris le début, même la scène primaire, de ton attirance aux noirs. Ou une question plus simple ou facile est quel sort d'homme cherches-toi, n'import quel couleur ?
    (De plus, merci. Je sais enfin comment épeler banale en français.) ;)

Last edited: Nov 17, 2011
  16. GQ Brotha

GQ Brotha New Member

Welcome to the site mon chérie. :D

As Monet said, it is not necessary to understand, only simply necessary to love.

In that one will find the answers. :cool:

17. Black DeNiro

Black DeNiro Well-Known Member

LOL The difference between Sarkozy and Berlusconi is Sarkozy=Swag Berlusconi=Freak.
    And yeah Obama represents us black men very well.

18. Yalima

Yalima New Member

Je ne pourrais pas dire le début de cette attirance. Peut-être parce que j'ai passé mon enfance dans un endroit où il y avait des gens de toutes les couleurs... mais quand j'avais 5 ans, mon petit ami était...chinois !
    Je ne cherche pas un homme d'une couleur très précise.

19. Yalima

Yalima New Member

I agree with you.

20. BeigeForWhite

BeigeForWhite New Member

Tu es marrante. De plus, tu m'enchante. (...un marchande)
    Bien que je sois encore un étranger et je ne veux jamais présumer, ton prénom n'entend pas français.
    En me disant que "Je ne cherche pas une couleur en particulier mais j'aime bien les peaux plutôt foncées" tu me souviens de la façon dont les peaux claires m'attire. Par exemple, il y a une semaine, en reportant un article sur une discussion d'une fête de film d'Arabe Spring, j'ai fait la connaissance d'une beauté d'Égypt. Je lui ai presque ravageuse. Elle m'est souvenue de cette sorte de beauté.
    Ou dans la France t'habites-toi ?
    (Excuses ma grammaire; elle est souvent mon diable.)
    Veux-tu me contacter hors du forum ? Je suis disponible à WrightsWords à gmail point com.

Share This Page